خانه مقالات کسب و کار برای افزایش فروش محصولات‌، برندسازی شخصی را مد نظرقرار دهید
خانه مقالات کسب و کار برای افزایش فروش محصولات‌، برندسازی شخصی را مد نظرقرار دهید

محصولات

OnePlus 7T Pro McLaren Edition

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند وان پلاس ۷ تی پرو مک لارن ادیشن – OnePlus 7T Pro McLaren Edition

Oppo Reno Ace

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند اوپو رینو ایس – Oppo Reno Ace ساختار جنس بدنهشیشه‌ای...

Motorola One Macro

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند موتورولا وان ماکرو – Motorola One Macro ساختار جنس بدنهپلاستیکابعاد۱۵۷٫۶...

Sony Xperia 8

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند سونی اکسپریا ۸ – Sony Xperia 8 ساختار ابعاد۱۵۸ میلی...

Xiaomi Redmi 8

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند شیائومی ردمی ۸ – Xiaomi Redmi 8 ساختار جنس بدنهشیشه‌ایابعاد۱۵۶٫۵ میلی...

Samsung Galaxy Fold 5G

قیمت و مشخصات فنی گوشی تاشو و انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی فولد فایو جی – Samsung Galaxy Fold 5G

بررسی

بررسی دلایل ارزان بودن گوشی‌های هوشمند چینی

در بازار امروز اگر بخواهید یک گوشی هوشمند مناسب بخرید باید بین ۴ تا ۸ میلیون هزینه کنید و اگر قصد خرید...

بررسی تخصصی پورشه کاین ۲۰۱۹

شرکت آلمانی پورشه در سال ۲۰۰۲ میلادی، مدل کاین را به عنوان یک شاسی بلند / SUV سایز متوسط و لوکس معرفی...

نگاه عمیق نیوتک به اندروید ۱۰

نسخه جدید سیستم عامل محبوب اندروید، درست در زمانی که انتظارش را داشتیم انتشار یافت؛ اندروید ۱۰ در تاریخ ۳ سپتامبر /...
video

بررسی ویدیویی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ

سامسونگ به تازگی از سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ پرده‌برداری کرده که این سری بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و بسیاری...
video

بررسی ویدیویی گوشی وان پلاس ۷

۲۴ اردیبشهت ماه بود که کمپانی وان پلاس از سری گوشی‌های وان پلاس ۷ در دو مدل وان پلاس ۷ و وان...

نگاه عمیق نیوتک به پژو ۳۰۱ ایرانی

روز دوشنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۸ بود که شرکت ایران خودرو با توجه به وعده‌های پیشین خود، از خط تولید پژو ۳۰۱...

مقایسه

مقایسه تلویزیون‌های LED ،LCD ،OLED و QLED؛ کدام را بخریم؟

خرید یک تلویزیون با کیفیت تا چند سال پیش کار بسیار آسانی بود، تا چندی پیش شاید تنها تفاوت موجود در بازار...

مقایسه فنی جامع میت ۳۰ پرو با میت ۲۰ پرو

پنجشنبه هفته پیش هواوی از گوشی‌های جدید سری میت ۳۰ رونمایی کرد. سال پیش هم این شرکت چینی سلف این گوشی‌ها را...
video

مقایسه ویدیویی دوربین میت ۳۰ پرو با نوت ۱۰ پلاس و آیفون ۱۱ پرو مکس

شب گذشته کمپانی هواوی از محصولات جدیدی از اسمارتفون گرفته تا اسمارت‌واچ پرده برداشت. گوشی میت ۳۰ پرو یکی از آنها بود...

مقایسه فنی جامع آیفون ۱۱ پرو با آیفون ۱۰ اس

در شب ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۸ بود که اپل از محصولات جدیدش رونمایی کرد که این محصولات شامل سه آیفون جدید نیز...

مقایسه فنی جامع آیفون ۱۱ پرو مکس با آیفون ۱۰ اس مکس

دو شب پیش بود که اپل از محصولات جدیدش رونمایی کرد که این محصولات شامل سه آیفون جدید نیز می‌شد و شما...
video

نوت ۱۰ پلاس در مقابل اس ۱۰ پلاس؛ کدام یک سریع‌تر هستند؟

سامسونگ به تازگی سری گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ را رونمایی کرده و چند ماه پیش هم که سری گلکسی اس ۱۰ را معرفی کرده...

برای افزایش فروش محصولات‌، برندسازی شخصی را مد نظرقرار دهید

چه چیزی باعث سهولت در فرآیند جلب نظر مشتریان می شود؟ بدون تردید همه شرکت‎ها در تلاش برای فروش بیشتر محصولات و خدمات شان هستند، با این حال در عمل فقط شمار محدودی از شرکت ها به این هدف دست پیدا می کنند. به طور معمول بسیاری از شرکت ها در راستای فروش بیشتر اقدام به کاهش سطح کلی قیمت محصولات‎شان در کنار برخی دیگر از کارهای جانبی می کنند. به نظر من چنین اقداماتی روش صحیح برای افزایش فروش شرکت ها نیست. به علاوه، صرف میلیون ها دلار برای کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی گوناگون نیز راهکار مناسبی محسوب نمی شود. امروزه بسیاری از شرکت ها بودجه کافی برای ساماندهی چنین کمپین هایی در اختیار ندارند. به همین دلیل باید به دنبال راهکارهای ساده تر و البته کم‎هزینه تر بود.
برندسازی شخصی یکی از مهم ترین مفهوم های حوزه کسب و کار مدرن است. اگر به دنبال موفقیت در زمینه کسب و کار و فروش بیشتر هستید، باید به فکر برندسازی شخصی به عنوان راهکاری برای بهبود وضعیت شرکت تان باشید. شاید در نگاه نخست این امر غیرعادی به نظر برسد. به راستی آیا ارتباطی میان برندسازی و فروش بیشتر وجود دارد؟ در این مقاله تلاش اصلی من اثبات این نکته است. بنابراین در ادامه به منظور بررسی بیشتر در سه گام جداگانه به تحلیل موضوع خواهیم پرداخت.

تغییرات اجتماعی- اقتصادی و مسئله اعتماد

در جوامع مدرن همراه با افزایش انتظارات مشتریان از شرکت ها چالش های زیادی برای بنگاه-های اقتصادی پدید آمده است. امروزه برندها برای کسب رضایت مشتریان باید فرآیند بسیار طولانی را طی کنند. به علاوه، عملکرد نامطلوب بسیاری از برندها در طول چند سال اخیر موجب بدبینی مشتریان به تمام شرکت ها شده است. بدون تردید در چنین شرایطی امکان فعالیت تاثیرگذار و فروش مناسب وجود نخواهد داشت.

علاوه بر چالش بدبینی مشتریان، برندها با رقابت نزدیک و نفسگیر نیز دست و پنجه نرم می کنند. امروزه تقریبا هیچ حوزه ای از کسب و کار بدون رقابت شدید نیست. ظهور شبکه های اجتماعی نیز به جای افزایش سهولت کار موجب بروز چالش های خاص خود شده است. فعالیت بسیاری از شرکت ها بدون برنامه‎ریزی دقیق در شبکه های اجتماعی موجب افزایش موج بی‎اعتمادی و شک و تردید ها پیرامون بازاریابی آنلاین شده است. وقتی مشتریان به یک برند اعتماد نداشته باشند، امکان فروش محصولات به آنها کاهش چشمگیری خواهد یافت، بنابراین نخستین ماموریت هر برندی تلاش برای جلب اعتماد مشتریان خواهد بود.

برند شما چگونه اعتماد مشتریان را جلب می کند؟ صداقت، گوش دادن به مشتریان و نمایش اهمیت نظر آنها، پایبندی به تعهدات، نمایش جلوه ای انسانی از کسب و کارمان و مسئولیت‎پذیری در زمینه اشتباه های مان مهم ترین المان ها در زمینه جلب اعتماد مشتریان خواهد بود.

فرآیند برندسازی شخصی به طور دقیق پیگیری موارد فوق را طلب می کند. این امور باید از طریق فعالیت مناسب در شبکه های اجتماعی و همینطور ارائه سخنرانی های کاربردی دنبال شود. در این میان نباید نقش رسانه ها را نیز از یاد برد. حضور مداوم در برنامه های پرطرفدار نقش موثری در تقویت جلوه انسانی برند ما خواهد داشت. براساس مطالعه موسسه INC مشتریان تمایل بیشتری به اعتماد به برندهای حاضر در رسانه ها و شبکه‏های اجتماعی دارند. البته در این میان باید نقش فعالیت درست و به موقع را در نظر داشت. در غیر این صورت امکان کسب موفقیت برای برند ما فراهم نخواهد بود. برندسازی شخصی علاوه بر توسعه جایگاه مدیران به عنوان افراد کارشناس و حرفه ای موجب افزایش محبوبیت برندها نیز می شود. به این ترتیب با یک برنامه مشخص و دقیق امکان دستیابی به اعتماد مشتریان افزایش خواهد یافت. نکته مهم درخصوص افزایش میزان اعتماد مشتریان امکان فروش شمار بسیار بیشتری از محصولات به آنهاست. به این ترتیب سود نهایی ما افزایش چشمگیری خواهد یافت.

همکاری تجاری با افراد مورد علاقه مان

پیش از آنکه ما به فردی اعتماد کنیم، علاقه ای میان ما و آن فرد یا برند ایجاد می شود. مطالعات بسیاری در حوزه کسب و کار بر روی تاثیر روابط میان مشتریان با برندها در دنیای واقعی و شبکه های اجتماعی و موفقیت برندها در زمینه فروش محصولات انجام شده است. بر این اساس مشتریان تمایل بیشتری به خرید از برندهای فعال در زمینه تعامل اجتماعی دارند. نکته مهم در این میان ضرورت فعالیت صمیمانه و تلاش برای کنار گذاشتن جلوه بی‎روح و خشک برندمان است. به این ترتیب علاقه مشتریان به همکاری با ما افزایش چشمگیری خواهد یافت.

به راستی چرا تعامل نزدیک با مشتریان تا این حد بر روی تصمیم‎گیری آنها برای خرید محصولات تاثیر دارد؟ به نظر من این امر در راستای طبع اجتماعی افراد روی می دهد. به علاوه در صورت تعامل سازنده با مشتریان نام برندمان در ذهن آنها باقی خواهد ماند.

یکی از راهکارهای جذاب در زمینه برندسازی استفاده از کارمندان به عنوان سفیر شرکت‎مان است. امروزه اغلب شرکت ها در تلاش برای برندسازی از طریق داستان‎سرایی هستند. در این زمینه استفاده از کارمندان شرکت برای بیان داستان های جذاب تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی مخاطب هدف خواهد داشت.

برندسازی شخصی پیرامون تلاش برای ایجاد رابطه ای شخصی و نزدیک با مشتریان شکل می گیرد. در این زمینه همیشه باید مشتریان را مدنظر داشت. اگر ما به دنبال فروش بیشتر بدون توجه به وضعیت مشتریان باشیم، به سرعت دست مان برای مشتریان رو می شود. به این ترتیب موفقیت های ما جنبه کوتاه مدت و مقطعی می یابد. توجه به نیاز مشتریان و تلاش برای رفع آنها در برندسازی شخصی اهمیت بالایی دارد. نکته مهم در خصوص برندسازی شخصی ساماندهی امور شرکت در نمای انسانی است. در برندسازی شخصی معمولا مدیر یک شرکت نقش اصلی را بازی می کند. به این ترتیب مشتریان با یک فرد به عنوان نماینده برند در تعامل خواهند بود. براساس مطالعات موسسه هاروارد بیزینس مشتریان در تعامل با افراد تمایل بیشتری به اعتمادکردن خواهند داشت. این امر در مورد رابطه با برندها روی نمی دهد. دلیل اصلی نیز جلوه انسانی تر ماجرا در برندسازی شخصی است. با این حساب برند ما باید نهایت استفاده را از فرآیند برندسازی شخصی ببرد.

غریبه نباشید: مسئله ترس از ناشناخته ها

رابطه شخصی شما به عنوان مدیر یک برند با مشتریان چگونه شروع می شود؟ شروع هر رابطه ای با تلاش برای شناخت مناسب طرفین شروع می شود. بدون شناخت یکدیگر هیچ رابطه ای شکل نخواهد گرفت. دلیل بی‎اعتمادی اغلب مشتریان به برندهای مختلف نیز در همین نکته نهفته است. مشتریان به طور معمول شناخت نزدیک و دقیقی از برندها ندارند. به همین دلیل هم اعتماد چندانی به آنها نشان نمی دهند. به هر حال همه ما در تعامل با پدیده-ها و امور ناشناخته احساس ترس و نگرانی داریم. این امر واکنشی کاملا طبیعی از سوی افراد محسوب می شود. وظیفه برندها در این میان تلاش برای رفع این حالت نگرانی است. در طول تاریخ همین ترس از امور ناشناخته به بقای انسان ها کمک کرده است. با این حساب برندها نباید آن را امری غیرمنطقی و بیهوده تلقی کنند.

آیا به گفته های من در سطر قبل اعتقاد ندارید؟ به منظور فهم صحت ادعای من آزمایشی جالب را انجام دهید. فرض کنید بدون هیچ پول و فقط با یک پاسپورت به کشوری که تا به حال نام آن را نیز نشنیده اید، برای سه هفته سفر کرده اید. در این میان شما هیچ دسترسی به گوشی همراه یا اینترنت هم نخواهید داشت. احساس شما در این لحظه چه خواهد بود؟ شمار بسیار زیادی از ما در این وضعیت احساس نگرانی و ترس شدید خواهیم داشت. به علاوه احتمال اعتماد ما به مردم غریبه آن کشور بسیار پایین خواهد بود.

وقتی ما با فرد تازه ای آشنا می شویم، فرآیند اعتماد به وی کاملا خودکار پیش نمی رود. پیش از اعتماد به هر فرد یا برندی باید شناخت مناسب حاصل شود. این امر نیازمند اختصاص اندک زمانی برای شناخت بهتر طرف مقابل است. فقط در این صورت امکان شناخت بهینه افراد مهیا خواهد شد.

برندسازی شخصی یکی از ابزارهای مهم در زمینه افزایش شهرت کسب و کارمان است. در این فرآیند ما باید جلوه‎ای انسانی از خودمان به نمایش بگذاریم. نکته مهم در این میان داشتن برنامه ای دقیق و مدون است. در سه بخش مورد بررسی این مقاله هدف اصلی من نمایش جلوه ای مناسب از نقشه پیش روی مدیران برای برندسازی شخصی بود.

جمع‎بندی نهایی

پیش از آنکه مردم از ما خرید کنند، باید را ما دوست داشته باشند. این امر پیش‎زمینه ایجاد اعتماد در آنها خواهد شد. برندسازی شخصی به منظور تامین این اهداف کمک شایانی به ما خواهد کرد. به این ترتیب برند ما هویت خود را از یک غریبه به آشنایی دوست‎داشتنی تغییر می دهد. به عنوان نکته پایانی باید به برندسازی شخصی به عنوان فرآیندی طولانی‎مدت اشاره کنم. در حقیقت تلاش برای ساماندهی برند شخصی در مدت زمانی کوتاه به هیچ نتیجه مناسبی منتهی نخواهد شد، بنابراین در فرآیند برندسازی شخصی صبر و تحمل ضروری است.

منبعforsatnet
مطلب قبلیNokia 2720 Flip
مطلب بعدیNokia 110 2019

دیدگاه خود را منتشر کنید

دیدگاه خود را درج کنید
نام خود را اینجا بنویسید

پانزده − 9 =

پر بحث‌ترین

صفحه اختصاصی حل مشکلات بازی Rage 2

بازی Rage 2 امروز عرضه شد و کاربران می‌توانند با دانلود یا خرید این بازی به اجرای این گیم هیجان انگیز بپردازند....

بررسی تخصصی گلکسی نوت۹ سامسونگ

کمپانی سامسونگ در ۱۸ مرداد ماه مطابق انتظار از اسمارتفون پرچمدار گلکسی نوت ۹ پرده برداشت. گوشی که از نظر طراحی تفاوت آنچنانی با...

مدیرعامل جی‌ال‌ایکس: گوشی ایرانی شاهین برتر از آیفون ۱۰ است!

حمید سعیدی (مدیرعامل شرکت تولید موبایل ایرانی جی‌ال‌ایکس) درباره رویکرد جی‌ال‌ایکس با ورود گوشی‌های هوشمند گفت: با توجه به فروش بالای تلفن‌های میان‌رده و...

تشخیص پنالتی شدن سایت در گوگل + ابزار آنلاین بررسی پنالتی در سال ۲۰۱۸

اگر کار وبمستری کرده باشید، مطمئنا با واژه‌ای کابوس باری به نام پنالتی در حوزه وب نیز آشنایی دارید. البته همه ما از کودکی...

Apple iPhone Xs Max

اطلاعات فنی و قیمت گوشی هوشمند اپل آیفون ۱۰ اس مکس – Apple iPhone Xs Max ویژگی‌ها / نام گوشی اپل آیفون ۱۰ اس مکس – Apple...

فناوری

اخبار کوتاه تکنولوژی (دوشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۸)

هواوی لایسنس فناوری ۵G به شرکت‌های آمریکایی می‌فروشد هواوی مشغول...

اخبار کوتاه تکنولوژی (یکشنبه ۲۸ مهر ماه ۱۳۹۸)

بالکانی‌ها می‌خواهند جایگزین ترکیه برای کارخانه فولکس‌واگن شوند چند روز...

اخبار کوتاه تکنولوژی (پنجشنبه ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۸)

برنامه وزارت صمت، واگذاری شرکت‌های خودروساز به بخش خصوصی است

اخبار کوتاه تکنولوژی (چهارشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۸)

فولکس‌واگن ساخت یک کارخانه خودروسازی در ترکیه را به حالت تعلیق درآورد

تغییر مسیر بخش سرگرمی هواپیماها

طی سال‌های اخیر سرگرمی‌های داخل پرواز به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رقابتی خطوط هوایی تبدیل شده است. رقابت بر سر ارائه ابزار...

خودرو

رییس بانک مرکزی مقصر اصلی تعطیلی احتمالی خودروسازی داخلی است!

مسئولان انجمن‌های خودروسازان و قطعه‌سازان در واکنش به صحبت‌های دیروز رئیس کل بانک مرکزی برای وی خط و نشان کشیدند و گفتند:...

پشت پرده تولید پراید ۲۸ میلیون تومانی چیست؟

خودروسازان درباره شائبه‌های مطرح شده تولید و فروش پراید ۲۸ میلیون تومانی می‌گویند آنچه که در سایت کدال مبنی بر صورت مالی...

تویوتا از سدان تمام الکتریکی میرای ۲۰۲۱ پرده برداشت

با گذشت چهار سال از تولید اولین مدل خودروی Mirai تویوتا این اتومبیل به طرز چشمگیری پیشرفته کرده و حالا به...

تبلیغ جالب و خلاقانه هیوندای برای شاسی بلند نکسو

شرکت هیوندای برای تبلیغ خودروی هیدروژنی "نکسو"(Nexo) ترفند جالب و خلاقانه‌ای را به کار گرفته است. در اوایل...

ولوو و جیلی همکاری گسترده‌ای را کلید زدند

کمپانی ولوو به عنوان یکی از شرکت‌های خودروسازی مطرح اروپایی مستقر در سوئد و جیلی نیز به عنوان یکی از برترین صنایع...

محصولات

OnePlus 7T Pro McLaren Edition

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند وان پلاس ۷ تی پرو مک لارن ادیشن – OnePlus 7T Pro McLaren Edition

Oppo Reno Ace

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند اوپو رینو ایس – Oppo Reno Ace ساختار جنس بدنهشیشه‌ای...

Motorola One Macro

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند موتورولا وان ماکرو – Motorola One Macro ساختار جنس بدنهپلاستیکابعاد۱۵۷٫۶...

Sony Xperia 8

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند سونی اکسپریا ۸ – Sony Xperia 8 ساختار ابعاد۱۵۸ میلی...

Xiaomi Redmi 8

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند شیائومی ردمی ۸ – Xiaomi Redmi 8 ساختار جنس بدنهشیشه‌ایابعاد۱۵۶٫۵ میلی...

Samsung Galaxy Fold 5G

قیمت و مشخصات فنی گوشی تاشو و انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی فولد فایو جی – Samsung Galaxy Fold 5G

Oppo Realme X2

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند اوپو رئالمی ایکس ۲ – Oppo Realme X2 ساختار جنس...

بررسی

بررسی دلایل ارزان بودن گوشی‌های هوشمند چینی

در بازار امروز اگر بخواهید یک گوشی هوشمند مناسب بخرید باید بین ۴ تا ۸ میلیون هزینه کنید و اگر قصد خرید...

بررسی تخصصی پورشه کاین ۲۰۱۹

شرکت آلمانی پورشه در سال ۲۰۰۲ میلادی، مدل کاین را به عنوان یک شاسی بلند / SUV سایز متوسط و لوکس معرفی...

نگاه عمیق نیوتک به اندروید ۱۰

نسخه جدید سیستم عامل محبوب اندروید، درست در زمانی که انتظارش را داشتیم انتشار یافت؛ اندروید ۱۰ در تاریخ ۳ سپتامبر /...
video

بررسی ویدیویی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ

سامسونگ به تازگی از سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ پرده‌برداری کرده که این سری بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و بسیاری...
video

بررسی ویدیویی گوشی وان پلاس ۷

۲۴ اردیبشهت ماه بود که کمپانی وان پلاس از سری گوشی‌های وان پلاس ۷ در دو مدل وان پلاس ۷ و وان...

نگاه عمیق نیوتک به پژو ۳۰۱ ایرانی

روز دوشنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۸ بود که شرکت ایران خودرو با توجه به وعده‌های پیشین خود، از خط تولید پژو ۳۰۱...

برترین کامپیوترهای گیمینگ سال ۲۰۱۹ به انتخاب کارشناسان فعال حوزه فناوری

به تازگی کارشناسان فعال در حوزه فناوری فهرستی از بهترین رایانه‌های مخصوص بازی و گیمینگ در سال ۲۰۱۹ میلادی را معرفی و...

مقایسه

مقایسه تلویزیون‌های LED ،LCD ،OLED و QLED؛ کدام را بخریم؟

خرید یک تلویزیون با کیفیت تا چند سال پیش کار بسیار آسانی بود، تا چندی پیش شاید تنها تفاوت موجود در بازار...

مقایسه فنی جامع میت ۳۰ پرو با میت ۲۰ پرو

پنجشنبه هفته پیش هواوی از گوشی‌های جدید سری میت ۳۰ رونمایی کرد. سال پیش هم این شرکت چینی سلف این گوشی‌ها را...
video

مقایسه ویدیویی دوربین میت ۳۰ پرو با نوت ۱۰ پلاس و آیفون ۱۱ پرو مکس

شب گذشته کمپانی هواوی از محصولات جدیدی از اسمارتفون گرفته تا اسمارت‌واچ پرده برداشت. گوشی میت ۳۰ پرو یکی از آنها بود...

مقایسه فنی جامع آیفون ۱۱ پرو با آیفون ۱۰ اس

در شب ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۸ بود که اپل از محصولات جدیدش رونمایی کرد که این محصولات شامل سه آیفون جدید نیز...

مقایسه فنی جامع آیفون ۱۱ پرو مکس با آیفون ۱۰ اس مکس

دو شب پیش بود که اپل از محصولات جدیدش رونمایی کرد که این محصولات شامل سه آیفون جدید نیز می‌شد و شما...
video

نوت ۱۰ پلاس در مقابل اس ۱۰ پلاس؛ کدام یک سریع‌تر هستند؟

سامسونگ به تازگی سری گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ را رونمایی کرده و چند ماه پیش هم که سری گلکسی اس ۱۰ را معرفی کرده...
video

نوت ۱۰ پلاس در مقابل پی ۳۰ پرو؛ کدام یک سریع‌تر هستند؟

مرداد ماه بود که سامسونک طی یک مراسم ویژه از سری گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ پرده برداشت. از آن سو هواوی هم...