خانه مقالات سئو ۱۰ کلید طلایی برای افزایش رتبه سایت در گوگل
خانه مقالات سئو ۱۰ کلید طلایی برای افزایش رتبه سایت در گوگل

محصولات

Vivo V17 Pro

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند ویوو وی ۱۷ پرو - Vivo V17 Proساختارجنس بدنهشیشه‌ای...

Xiaomi Redmi K20 Pro Premium

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند شیائومی ردمی کا ۲۰ پرو پریمیوم – Xiaomi Redmi K20 Pro Premiumساختار

Huawei Watch GT 2 42mm

قیمت و مشخصات فنی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۲ - Huawei Watch GT 2 42mmساختار

Huawei Watch GT 2 46mm

قیمت و مشخصات فنی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۲ - Huawei Watch GT 2 46mmساختار

Porsche Design Huawei Mate 30 RS

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند پورشه دیزاین هواوی میت ۳۰ آر اس - Porsche Design Huawei Mate 30 RS

Honor Play 3e

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند آنر پلی ۳ ایی - Honor Play 3eساختارابعاد۱۴۷٫۱...

بررسی

بررسی تخصصی پورشه کاین ۲۰۱۹

شرکت آلمانی پورشه در سال ۲۰۰۲ میلادی، مدل کاین را به عنوان یک شاسی بلند / SUV سایز متوسط و لوکس معرفی...

نگاه عمیق نیوتک به اندروید ۱۰

نسخه جدید سیستم عامل محبوب اندروید، درست در زمانی که انتظارش را داشتیم انتشار یافت؛ اندروید ۱۰ در تاریخ ۳ سپتامبر /...
video

بررسی ویدیویی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ

سامسونگ به تازگی از سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ پرده‌برداری کرده که این سری بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و بسیاری...
video

بررسی ویدیویی گوشی وان پلاس ۷

۲۴ اردیبشهت ماه بود که کمپانی وان پلاس از سری گوشی‌های وان پلاس ۷ در دو مدل وان پلاس ۷ و وان...

نگاه عمیق نیوتک به پژو ۳۰۱ ایرانی

روز دوشنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۸ بود که شرکت ایران خودرو با توجه به وعده‌های پیشین خود، از خط تولید پژو ۳۰۱...

برترین کامپیوترهای گیمینگ سال ۲۰۱۹ به انتخاب کارشناسان فعال حوزه فناوری

به تازگی کارشناسان فعال در حوزه فناوری فهرستی از بهترین رایانه‌های مخصوص بازی و گیمینگ در سال ۲۰۱۹ میلادی را معرفی و...

مقایسه

مقایسه فنی جامع میت ۳۰ پرو با میت ۲۰ پرو

پنجشنبه هفته پیش هواوی از گوشی‌های جدید سری میت ۳۰ رونمایی کرد. سال پیش هم این شرکت چینی سلف این گوشی‌ها را...
video

مقایسه ویدیویی دوربین میت ۳۰ پرو با نوت ۱۰ پلاس و آیفون ۱۱ پرو مکس

شب گذشته کمپانی هواوی از محصولات جدیدی از اسمارتفون گرفته تا اسمارت‌واچ پرده برداشت. گوشی میت ۳۰ پرو یکی از آنها بود...

مقایسه فنی جامع آیفون ۱۱ پرو با آیفون ۱۰ اس

در شب ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۸ بود که اپل از محصولات جدیدش رونمایی کرد که این محصولات شامل سه آیفون جدید نیز...

مقایسه فنی جامع آیفون ۱۱ پرو مکس با آیفون ۱۰ اس مکس

دو شب پیش بود که اپل از محصولات جدیدش رونمایی کرد که این محصولات شامل سه آیفون جدید نیز می‌شد و شما...
video

نوت ۱۰ پلاس در مقابل اس ۱۰ پلاس؛ کدام یک سریع‌تر هستند؟

سامسونگ به تازگی سری گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ را رونمایی کرده و چند ماه پیش هم که سری گلکسی اس ۱۰ را معرفی کرده...
video

نوت ۱۰ پلاس در مقابل پی ۳۰ پرو؛ کدام یک سریع‌تر هستند؟

مرداد ماه بود که سامسونک طی یک مراسم ویژه از سری گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ پرده برداشت. از آن سو هواوی هم...

۱۰ کلید طلایی برای افزایش رتبه سایت در گوگل

وبسایت هر برند اهمیت بسیار زیادی در زمینه اطلاع رسانی و جذب مشتری دارد. امروزه بیش از هر زمان دیگری مردم علاقه‏مند به جست‏وجو پیرامون محصولات مورد نیازشان در اینترنت هستند. ساده ترین شیوه برای این کار نیز استفاده از موتورهای جست‎وجو است. هر برندی که سایتش در موتورهای جست‎وجو در رتبه بهتری قرار داشته باشد، امکان افزایش طبیعی ترافیک کاربران را خواهد داشت.

آیا تا به حال در یک مهمانی شام یا دوستانه با پرسشی پیچیده از سوی یکی از حاضران مواجه شده اید؟ پس از اینکه هیچ‎کس پاسخ پرسش موردنظر را بیان نکرد، چه اتفاقی می افتد؟ پاسخ این پرسش در عصر دیجیتال ساده است: همه افراد به سراغ گوشی های هوشمندشان برای جست‎وجوی پاسخ موردنظر می روند. چنین فرآیندی در مورد نیاز افراد به کالا یا سرویس مشخصی نیز روی می دهد، با این حساب امروزه شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در زندگی افراد بازی می کنند. ما اغلب نیازهای اطلاعاتی خود را از طریق جست‎وجو در اینترنت و به کمک موتورهای جست‎وجو رفع می کنیم. به این ترتیب حضور موفق در موتورهای جست‎وجو برای برندها دارای اهمیت بالایی خواهد بود.

دلیل اهمیت مدیریت سئو برای کسب و کارها بسیار ساده است. اگر کاربران توانایی یافتن برند ما را نداشته باشند، انتظار فروش محصولات نابجا خواهد بود. پرسش اصلی در این مقاله کاملا واضح است. اگرچه اکنون بیش از ۲۰ سال از حضور تکنولوژی اینترنت در زندگی ما می گذرد، اما همچنان بهبود رتبه سایت ها در موتورهای جست‎وجو محل سوال است. به راستی برند ما چگونه امکان ارتقای جایگاه سئو سایتش را دارد؟
خوشبختانه توصیه های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد. اگر علاقه‎مند باشید، امکان صرف چندین سال پیرامون پژوهش در این زمینه وجود دارد، با این حال به عنوان صاحب یک کسب و کار امکان اختصاص زمان بیش از اندازه بر روی این موضوع وجود ندارد. مقالات مختلف در سایت های بازاریابی و مدیریت بهینه‎سازی موتورهای جست‎وجو نیز اغلب به صورت اختصاصی برای یک حوزه کسب و کار مشخص طراحی شده است.

به این ترتیب یافتن مقاله مناسب برای ارتقای جایگاه سایت مان در موتورهای جست‎وجو کار چندان ساده ای محسوب نمی شود. در این مسیر توجه به تمام کسب و کارها ضروری است. هدف من از نگارش این مقاله دقیقا پرداختن به این موضوع مهم است، بنابراین در ادامه به بررسی ۹ توصیه کاربردی در زمینه بهبود مدیریت سئو سایت ها در موتورهای جست‎وجو با توجه به تجربه مشترک تمام کسب و کارها خواهیم پرداخت.

۱ – ضرورت افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت

یکی از مهم ترین معیارهای موردنظر گوگل برای طبقه‎بندی سایت ها سرعت بارگذاری صفحات شان است. خوب یا بد، امروزه کاربران اینترنتی اطلاعات مورد نیازشان را در کمترین زمان ممکن می خواهند. درست به همین خاطر سرعت بارگذاری صفحات اهمیت حیاتی دارد. اگر سرعت بارگذاری صفحات ما پایین باشد، گوگل به سرعت این امر را تشخیص می دهد. در نتیجه رتبه سایت ما به شدت افت خواهد کرد. دلیل این حرکت از سوی گوگل ارائه تجربه مطلوب به کاربران است. به هر حال اگر کاربران به طور مداوم نتایج نامناسب از جست‎وجو در گوگل دریافت کنند، به تدریج سراغ سایر موتورهای جست‎وجو خواهند رفت.

نکته مهم در مورد بررسی سرعت سایت ها تعیین دقیق موضوع است. براساس اطلاعات گوگل ۴۰درصد از کاربران در صورت مواجهه سرعت تاخیر بیش از سه ثانیه در بارگذاری صفحات سایت قید مشاهده آن را خواهند زد. جالب اینکه ۸۰درصد از کاربران در صورت تجربه سرعت پایین بارگذاری یک سایت دیگر به آن سایت مراجعه نخواهند کرد.

بدون تردید اگر سرعت بارگذاری سایت ما بالا باشد، کاربران هرچه بیشتری به آن جلب خواهند شد. این امر از سوی گوگل نیز مورد توجه قرار می گیرد. به این ترتیب رتبه سایت مان افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

۲ – اهمیت محتوا: وبلاگ‎نویسی را شروع کنید

بله، هنوز هم وبلاگ ها اهمیت زیادی در نگاه کاربران دارند. وبلاگ‎نویسی یکی از راهکارهای مناسب برای برندها در زمینه آگاهی‎بخشی پیرامون خود و جلب نظر مشتریان است. این امر نه تنها توجه موتورهای جست‎وجو را جلب می کند، بلکه کاربران علاقه‎مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تخصصی ما را نیز هیجان‎زده خواهند کرد. در نتیجه سطح تعامل کاربران با برند ما افزایش چشمگیری خواهد یافت.

به دلیل آنچه در سطر قبل بیان شد، وبلاگ‎نویسی رتبه سئو سایت ها را افزایش می دهد. تولید محتوای تازه، دقیق و کاربردی کاربران را به سوی وبلاگ ما خواهد کشاند. نکته مهم درخصوص مدیریت سئو سایت ها از طریق وبلاگ‎نویسی مربوط به ایجاد تمایز میان آن با سایت رسمی برندمان است. داشتن وبلاگی جذاب ضرورت مدیریت سایت رسمی را رفع نمی کند. در سایت رسمی هدف اصلی ما اطلاع‎رسانی به مشتریان و سایر کاربران است، با این حال در وبلاگ رسمی تولید محتوای کاربردی مانند مقاله یا ویدئوهای آموزشی در اولویت قرار دارد.

اگر ما توانایی شناخت دقیق سلیقه مخاطب را داشته باشیم، فرآیند وبلاگ‎نویسی ما بهبود قابل توجهی خواهد یافت. به این ترتیب محتوای تولیدی ما بیشترین توجه را از سوی مخاطب دریافت خواهد کرد.

۳ – اطمینان از سهولت مطالعه مطالب سایت

علاوه بر تولید محتوای مرتبط با برندمان باید از سهولت مطالعه آنها نیز اطمینان حاصل کرد. همیشه به هنگام بارگذاری مطالب در سایت برندمان باید مخاطب را مدنظر داشته باشیم. اگر به دنبال جذب مخاطب به سایت مان و حضور طولانی آنها هستیم، باید محتوای قابل فهم تولید کنیم. مشکل اصلی بسیاری از برندها تولید محتوای بیش از اندازه تخصصی است. به این ترتیب در عمل مخاطب توانایی فهم محتوای موردنظر را ندارد.

توصیه من در اینجا پرهیز از اصطلاح های بیش از اندازه تخصصی است. به این ترتیب امکان نگارش مطالبی ساده تر فراهم می شود. نکته مهم در این میان عدم نگارش بیش از اندازه ساده مقاله است. به هر حال مقاله ما باید اطلاعات مفیدی را در دسترس مخاطب قرار دهد. در غیر این صورت مخاطب نتیجه ای از مطالعه مطلب ما دریافت نمی کند.

خوشبختانه امروزه ابزارهای مفیدی در زمینه ارزیابی میزان سهولت مطالعه مطالب سایت ها وجود دارد. استفاده از ابزارهایی نظیر Readable.com کار برندها را بسیار ساده خواهد کرد.

۴ – توجه به تجربه چند رسانه ای

بدون تردید محتوای سایت ما نباید فقط شامل محتوای متنی باشد. افزودن محتوای چند رسانه ای نظیر عکس، ویدئو، اسلاید و محتوای صوتی تاثیر انکارناپذیری در افزایش جذابیت سایت مان خواهد داشت.

مشتریان علاقه چندان به صرف مطالعه یک متن ندارند. از سوی دیگر، مشاهده ویدئو یا گوش دادن به فایل صوتی میزان تمایل افراد به تعامل نزدیک با برندها را افزایش می دهد.

نکته مهم در این زمینه تمایل بالای مشتریان به مشاهده ویدئو در مقایسه با هر گونه فرمت دیگری است. براساس مطالعه موسسه Inc بیش از ۶۸درصد از مشتریان اروپایی مشاهده ویدئو را بر هرگونه فرمت دیگری ترجیح می دهد. به این ترتیب با احترام به خواست مشتریان امکان دستیابی به ترافیک بیشتر و در نتیجه بهبود وضعیت سئو سایت مان وجود خواهد داشت.

۵ – استفاده از جدول های گرافیکی

یکی از المان های مهم در سایت های دارای محتوای چند رسانه ای جدول های زیباست. متاسفانه امروزه اغلب طراح های سایت و مدیران برندها این بخش مهم را فراموش می کنند. یک مثال موفق در زمینه استفاده مناسب از نمودارهای گرافیکی سایت تحلیل Kissmetrics است. این سایت با ارائه اطلاعات دقیق در زمینه بازاریابی به صورت نمودارهای چند رسانه ای موفق به بهبود وضعیت برند و سایتش شده است. اکنون تقریبا همه بازاریاب ها این سایت را به عنوان موفق ترین وبلاگ در حوزه بازاریابی می شناسند.

اطمینان از طراحی مناسب نمودارها و محتوای کاربردی موجود در آنها برای موفقیت در زمینه مدیریت سئو سایت اهمیت حیاتی دارد. بسیاری از افراد به هنگام طراحی نمودار اهمیت کیفیت داده های اصلی را فراموش می کنند. در نتیجه نمودارهای آنها فقط زیبایی گرافیکی دارد. بدون محتوای کاربردی خوش‏ساخت ترین نمودارها نیز هیچ تاثیر مثبتی بر روی وضعیت سئو سایت مان نخواهد داشت.

۶ – نقش تعیین‎کننده کلیدواژ ه ها

شاید این امر واضح به نظر برسد، با این حال اشاره به اهمیت و نقش سازنده کلیدواژه ها در مدیریت سئو سایت ها ضروری است.

استفاده از کلیدواژه ها بدون پژوهش در مورد زمینه کسب و کارمان غیرممکن است. برخی از برندها به صورت تصادفی اقدام به استفاده از کلیدواژه های کلیشه ای می کنند. این امر سایت آنها را بدل به یکی دیگر از سایت های پرشمار در کنار دیگر سایت ها می کند. اگر ما به دنبال یافتن مخاطب مناسب برای سایت مان هستیم، باید از کلیدواژه های متفاوت استفاده کنیم. در غیر این صورت ما نیز در کنار بقیه سایت های معمولی قرار خواهیم گرفت.

نکته مهم در زمینه استفاده از کلیدواژه ها توجه به نیاز مشتریان است. در نهایت ما سایت خود را نه برای الگوریتم گوگل، بلکه استفاده عملی کاربران طراحی می کنیم. به توصیه های ذیل به عنوان رمز موفقیت در زمینه یافتن کلیدواژه های مناسب توجه کنید:

• افزودن کلیدواژه های مناسب به تیترهای اصلی و فرعی

• استفاده از کلیدواژه ها در تصویر و کپشن های مرتبط با آن

• توجه به کلیدواژه های طولانی و شخصی‎سازی شده به منظور جلب نظر کاربران

۷ – نگارش تیترهای جذاب و توضیحات جانبی کاربردی

یکی از فاکتورهای اصلی در زمینه موفقیت سایت ها در زمینه سئو مطالب نگارش تیتر جذاب در کنار توضیحات جانبی کاربردی است. در این میان توجه به اختصار در نگارش توضیحات جانبی ضروری است. گوگل به هر سایت امکان استفاده از حداکثر ۶۵ کاراکتر برای بخش توضیحات جانبی را می دهد.

به نکات ذیل به هنگام طراحی تیتر و نگارش توضیحات جانبی توجه داشته باشید:

• استفاده مناسب از تیترهای جانبی کاربردی در تیتر اصلی اهمیت بالایی دارد. البته استفاده از کلیدواژه ها نباید به ساختار مفهومی تیتر ضربه بزند.

• تداوم در استفاده از کلیدواژه ها در تیتر و توضیحات جانبی اهمیت دارد. در غیر این صورت الگوریتم گوگل در طبقه‏بندی سایت ما دچار سردرگمی خواهد شد.

• استفاده از زبان ساده و همه فهم در زمینه نگارش تیتر اصلی اهمیت حیاتی دارد. در صورت طراحی تیترهای دشوار نه مخاطب و نه گوگل به آن توجهی نخواهند کرد.

منظور من از توضیحات جانبی چند جمله کاربردی است که در صفحه جست‏وجوی گوگل در ذیل تیتر اصلی صفحات درج می شود. این توضیحات جانبی همیشه نقش سازنده ای در جلب نظر کاربران دارد. بی‏توجهی بسیاری از برندها نسبت به این امر موقعیت مناسبی برای ما در راستای جلب نظر کاربران با استفاده از کلیدواژه های کاربردی فراهم می سازد.

۸ – درج اطلاعات دقیق در بخش «تماس با ما»

یکی دیگر از فاکتورهای مهم از نظر الگوریتم موتورهای جست‎وجو کیفیت مناسب اطلاعات مندرج در بخش «تماس با ما» است. اگر مشتریان امکان برقراری تماس یا یافتن فروشگاه اصلی ما را نداشته باشند، احتمال تعامل نزدیک شان با ما کاهش شدیدی خواهد یافت. بدون تردید هیچ کاربری علاقه ای به تعامل با برندی بی‏نام و نشان ندارد. در نهایت پرسش در مورد فعالیت قانونی یک برند در صورت عدم درج اطلاعات مناسب در بخش «تماس با ما» کاملا منطقی خواهد بود.

تمام اطلاعات بخش تماس با ما باید به سادگی برای مخاطب قابل دسترس باشد. در غیر این صورت کاربران برای دسترسی به آن دچار مشکلات فراوانی خواهند شد. نکته مهم در این میان بی‎میلی کاربران به جست‎وجوی زیادی به منظور یافتن اطلاعات برندهاست. به این ترتیب درج اطلاعات برندمان در محل نامناسب رتبه سئو سایت مان را کاهش خواهد داد.

۹ – ایجاد صفحه کسب و کار گوگل

برای بسیاری از کسب و کارها مدیریت سئو در مقیاس محلی اهمیت بسیار بیشتری در مقایسه با نتایج جهانی دارد. درست به همین خاطر هر برندی نیازمند ایجاد صفحه ای برای خود در سرویس کسب و کار گوگل (Google Business) است.

به عنوان مدیر صفحه برندمان در گوگل امکان ویرایش اطلاعات، افزودن شماره تماس ، تصاویر مختلف از شرکت و پاسخگویی به نظرات و پرسش های کاربران وجود دارد. نکته مهم در این میان توجه ویژه گوگل به برندهای دارای صفحه کسب و کار است. به این ترتیب سایت های دارای صفحه کسب و کار در رتبه‏بندی گوگل در اولویت قرار خواهند داشت. با جست‎وجویی ساده در اینترنت راهنمایی های مناسبی در زمینه راه‏اندازی صفحه کسب و کار گوگل خواهید یافت. این امر کاربران را در زمینه یافتن اطلاعات مناسب پیرامون برندمان یاری خواهد کرد.

گام بعدی چیست؟

اکنون که از اهمیت مدیریت سئو سایت برندمان آگاهی داریم، نوبت نگاه رو به جلو خواهد رسید. با استفاده از توصیه های مندرج در این سایت امکان شروع مدیریت بهینه سئو سایت برندمان وجود دارد، با این حال مدیریت بهینه سئو پایان کار نیست. تلاش برای تولید محتوای جذاب مانند پادکست و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ آنلاین با مشتریان و کاربران عادی نقش سازنده ای در توسعه پایدار برندمان خواهد داشت. به این ترتیب مدیریت سئو سایت مان با پیشرفت برندمان در محیط واقعی کسب و کار گره می خورد.

منبعforsatnet

دیدگاه خود را منتشر کنید

دیدگاه خود را درج کنید
نام خود را اینجا بنویسید

هفده − 16 =

پر بحث‌ترین

صفحه اختصاصی حل مشکلات بازی Rage 2

بازی Rage 2 امروز عرضه شد و کاربران می‌توانند با دانلود یا خرید این بازی به اجرای این گیم هیجان انگیز بپردازند....

بررسی تخصصی گلکسی نوت۹ سامسونگ

کمپانی سامسونگ در ۱۸ مرداد ماه مطابق انتظار از اسمارتفون پرچمدار گلکسی نوت ۹ پرده برداشت. گوشی که از نظر طراحی تفاوت آنچنانی با...

مدیرعامل جی‌ال‌ایکس: گوشی ایرانی شاهین برتر از آیفون ۱۰ است!

حمید سعیدی (مدیرعامل شرکت تولید موبایل ایرانی جی‌ال‌ایکس) درباره رویکرد جی‌ال‌ایکس با ورود گوشی‌های هوشمند گفت: با توجه به فروش بالای تلفن‌های میان‌رده و...

Apple iPhone Xs Max

اطلاعات فنی و قیمت گوشی هوشمند اپل آیفون ۱۰ اس مکس – Apple iPhone Xs Maxویژگی‌ها / نام گوشی اپل آیفون ۱۰ اس مکس – Apple...

Nokia 2

اطلاعات فنی و قیمت گوشی هوشمند نوکیا۲  – Nokia 2ویژگی‌ها / نام گوشی نوکیا۲  – Nokia 2ساختار جنس بدنه پلاستیک با فریم آلومینیومابعاد ۱۴۳٫۵ میلی متر در طول،۷۱٫۳ میلی...

فناوری

اخبار کوتاه تکنولوژی (یک‌شنبه ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸)

۳۰ هزار گوشی که با روش متخلفانه رجیستر شده بودند، شناسایی و مسدود شدند

همه آن چیزی که باید از پروژه اُورتون اپل بدانید

اپل با معرفی دستیار هوشمند سیری در طول چند سال اخیر کاربرانش را به وجد آورده است. در زمان رونمایی از این...

کلاه تکنولوژیکی که موی ریخته سر شما را در می‌آورد

وسیله جدیدی برای تحریک رشد مو توسط مهندسان دانشگاه ویسکانسین مدیسون ساخته شده است.این نمونه اولیه قادر است...

اخبار کوتاه تکنولوژی (شنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۸)

ترامپ اختیار ایالت کالیفرنیا برای اعمال استاندارد‌های آلایندگی‌ خودرویی را لغو می‌کند

اخبار کوتاه تکنولوژی (جمعه ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۸)

فورد براساس پلتفرم فولکس‌واگن خودوی برقی تولید می‌کندشرکت فورد‌موتور...

خودرو

خدمات پس از فروش ایران خودرو متحول می‌شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش و جلب حداکثری رضایت مشتریان به ایساکو ماموریت...

خبری از ارزانی خودروهای شرکتی نخواهد بود

یک کارشناس خودرو می‌گوید: امسال نیز بازار خودرو راکدتر از سال‌های گذشته است. با این حال اما قیمت خودروهای شرکتی و نمایندگی‌ها...

طرح فروش اقساطی دنا پلاس و سمند EF7 در ایران خودرو ویژه ۲۷ شهریور

طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو چهارشنبه بیست و هفتم شهریور ماه اجرا می‌شود. در این طرح فروش دنا پلاس با...

تولید پراید واقعا متوقف می‌شود؟ برندگان تداوم تولید پراید چه کسانی هستند؟

پراید سال بعد قطعا پلاک نمی‌شود، این جمله جدیدترین اظهارات رئیس پلیس راهور ناجا است که در تیر ماه سال جاری نیز...

چهار پیشنهاد برای واردات خودرو بدون انتقال ارز، به دولت ارائه شده است

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: چهار پیشنهاد برای واردات خودرو بدون انتقال ارز، به دولت ارائه شده است.مهدی...

محصولات

Vivo V17 Pro

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند ویوو وی ۱۷ پرو - Vivo V17 Proساختارجنس بدنهشیشه‌ای...

Xiaomi Redmi K20 Pro Premium

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند شیائومی ردمی کا ۲۰ پرو پریمیوم – Xiaomi Redmi K20 Pro Premiumساختار

Huawei Watch GT 2 42mm

قیمت و مشخصات فنی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۲ - Huawei Watch GT 2 42mmساختار

Huawei Watch GT 2 46mm

قیمت و مشخصات فنی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۲ - Huawei Watch GT 2 46mmساختار

Porsche Design Huawei Mate 30 RS

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند پورشه دیزاین هواوی میت ۳۰ آر اس - Porsche Design Huawei Mate 30 RS

Honor Play 3e

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند آنر پلی ۳ ایی - Honor Play 3eساختارابعاد۱۴۷٫۱...

OnePlus 7T

قیمت و مشخصات فنی گوشی هوشمند وان پلاس ۷ تی – OnePlus 7Tساختارجنس بدنهشیشه‌ای...

بررسی

بررسی تخصصی پورشه کاین ۲۰۱۹

شرکت آلمانی پورشه در سال ۲۰۰۲ میلادی، مدل کاین را به عنوان یک شاسی بلند / SUV سایز متوسط و لوکس معرفی...

نگاه عمیق نیوتک به اندروید ۱۰

نسخه جدید سیستم عامل محبوب اندروید، درست در زمانی که انتظارش را داشتیم انتشار یافت؛ اندروید ۱۰ در تاریخ ۳ سپتامبر /...
video

بررسی ویدیویی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ

سامسونگ به تازگی از سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ پرده‌برداری کرده که این سری بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و بسیاری...
video

بررسی ویدیویی گوشی وان پلاس ۷

۲۴ اردیبشهت ماه بود که کمپانی وان پلاس از سری گوشی‌های وان پلاس ۷ در دو مدل وان پلاس ۷ و وان...

نگاه عمیق نیوتک به پژو ۳۰۱ ایرانی

روز دوشنبه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۸ بود که شرکت ایران خودرو با توجه به وعده‌های پیشین خود، از خط تولید پژو ۳۰۱...

برترین کامپیوترهای گیمینگ سال ۲۰۱۹ به انتخاب کارشناسان فعال حوزه فناوری

به تازگی کارشناسان فعال در حوزه فناوری فهرستی از بهترین رایانه‌های مخصوص بازی و گیمینگ در سال ۲۰۱۹ میلادی را معرفی و...
video

بررسی ویدیویی گوشی بلک شارک ۲ شیائومی

گوشی‌های گیمینگ در این دو - سه سال اخیر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند و چندین کمپانی تاکنون گوشی‌های گیمینگ خود...

مقایسه

مقایسه فنی جامع میت ۳۰ پرو با میت ۲۰ پرو

پنجشنبه هفته پیش هواوی از گوشی‌های جدید سری میت ۳۰ رونمایی کرد. سال پیش هم این شرکت چینی سلف این گوشی‌ها را...
video

مقایسه ویدیویی دوربین میت ۳۰ پرو با نوت ۱۰ پلاس و آیفون ۱۱ پرو مکس

شب گذشته کمپانی هواوی از محصولات جدیدی از اسمارتفون گرفته تا اسمارت‌واچ پرده برداشت. گوشی میت ۳۰ پرو یکی از آنها بود...

مقایسه فنی جامع آیفون ۱۱ پرو با آیفون ۱۰ اس

در شب ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۸ بود که اپل از محصولات جدیدش رونمایی کرد که این محصولات شامل سه آیفون جدید نیز...

مقایسه فنی جامع آیفون ۱۱ پرو مکس با آیفون ۱۰ اس مکس

دو شب پیش بود که اپل از محصولات جدیدش رونمایی کرد که این محصولات شامل سه آیفون جدید نیز می‌شد و شما...
video

نوت ۱۰ پلاس در مقابل اس ۱۰ پلاس؛ کدام یک سریع‌تر هستند؟

سامسونگ به تازگی سری گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ را رونمایی کرده و چند ماه پیش هم که سری گلکسی اس ۱۰ را معرفی کرده...
video

نوت ۱۰ پلاس در مقابل پی ۳۰ پرو؛ کدام یک سریع‌تر هستند؟

مرداد ماه بود که سامسونک طی یک مراسم ویژه از سری گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ پرده برداشت. از آن سو هواوی هم...

Mi A3 در مقابل Mi A2؛ تفاوت در چیست؟

چند روز پیش کمپانی شیائومی از اسمارتفون Mi A3 پرده برداشت که بسیاری از کاربران و منتقدان معتقد بودند که شیائومی در...