کمی بیشتر با النترا جی تی ۲۰۱۸ آشنا شوید 10

کمی بیشتر با النترا جی تی ۲۰۱۸ آشنا شوید

هاچ‌بک‌ها در بازار بزرگی مانند آمریکا از وضعیت رکود رنج می‌برند و دلیل این رکود تطبیق‌پذیری وعلاقه بیشتر مردم به SUV های جذاب است. اما ما می‌خواهیم به خودروسازانی رجوع کنیم که هنوز در خلاف جهت دست به اقدام و عمل می‌زنند. هیوندایی یکی از این برندهاست که با ارائه یک مدل GT در استایل اروپایی و تجربه فوق‌العاده‌ای از رانندگی را برای هوادارنش رقم زد.

در سال گذشته، هیوندایی مدل ۲۰۱۸ النترای GT را به گونه‌ای در آمریکا معرفی کرد و موسسه تحلیلی “کانسسیومر ریپورت” دستان خود را در برابر آن بالا آورد.

کمی بیشتر با النترا جی تی ۲۰۱۸ آشنا شوید 1 کمی بیشتر با النترا جی تی ۲۰۱۸ آشنا شوید 2 کمی بیشتر با النترا جی تی ۲۰۱۸ آشنا شوید 3

این خودرو در چند تست اولیه و کوتاه، مدلی جذاب و مفرح برای رانندگی نشان داده که راندن آن احساس یک هاچ‌بک جذاب و گرم را به شما خواهد داد.

اگرچه این خودرو در نام با نسخه سدان خود تغییر چندانی ندارد، اما شباهت‌ها تنها در اسم و رسم خلاصه می‌شود. این خودرو به عنوان یک هاچ‌بک از نسخه سدان خود بسیار سرگرم‌کننده‌تر ظاهر شده و نیروی خود را از یک موتور ۱۶۱ اسب‌بخاری ۲ لیتری GDI 4 سیلندر دریافت می‌کند. این موتور با یک گیربکس دستی ۶ سرعته دستی ارائه می‌شود اما کانسیومر ریپورت برای بررسی و تست خود یک مدل ۶ سرعته خودکار را برگزیده است.سامانه تعلیق نیز به راحتی بیشترین ضربه‌ها را جذب خواهد کرد.

این خودرو بدنه باریک و نه چندان عضلانی داشته و در زوایا، ظاهری پر و قوی به خود می‌گیرد.

به اعتقاد بسیاری از ارزیابان، با ورود به کابین احساس بدی نخواهید داشت. این بخش با وجود سادگی، آنقدرها هم “ارزان” و “سطح پائین” به نظر نمی‌رسد. در فضای داخلی این خودرو از مواد با کیفیت‌تری استفاده شده و کار با کنترل‌گرها آسان و ساده است. صندلی‌ها نیز دارای روکش ساده بوده و در ردیف جلو راحت‌اند و فضای زیادی را برای پا و سر برای کاربر و سرنشین فراهم می‌آورند.

کمی بیشتر با النترا جی تی ۲۰۱۸ آشنا شوید 4 کمی بیشتر با النترا جی تی ۲۰۱۸ آشنا شوید 5 کمی بیشتر با النترا جی تی ۲۰۱۸ آشنا شوید 6

از طرفی سیستم اطلاعات و سرگرمی ۸ اینچی با قابلیت یکپارچگی گوشی‌های هوشمند در نسخه اتومات به صورت استاندارد در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

سرنشینان عقب فضای زیادی برای پا در اختیار ندارند و افراد بلندقد در این بخش با مشکل روبه‌رو خواهند شد. در صورت تا کردن صندلی‌‌های عقب، فضای بزرگ و فوق‌العاده‌ای برای بار در خودرو شکل می‌گیرد که می‌توانید یک دوچرخه را با آن حمل کنید.

با این وجود سامانه‌هایی مانند سامانه هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار در این خودرو به صورت استاندارد وجود ندارند.

کمی بیشتر با النترا جی تی ۲۰۱۸ آشنا شوید 7 کمی بیشتر با النترا جی تی ۲۰۱۸ آشنا شوید 8 کمی بیشتر با النترا جی تی ۲۰۱۸ آشنا شوید 9

هیوندایی النترای GT همچنین قیمت بسیار رقابتی دارد با یک سامانه انتقال قدرت خودکار در کشوری مانند آمریکا ۲۰,۲۵۰ دلار می‌ارزد. این میزان هنوز ۲۹۰ دلار از فورد فوکوس در سطح پایه ارزانتر است.

منبعasriran
منبع دومmotortrend
کمی بیشتر با النترا جی تی ۲۰۱۸ آشنا شوید 12 کمی بیشتر با النترا جی تی ۲۰۱۸ آشنا شوید 13 کمی بیشتر با النترا جی تی ۲۰۱۸ آشنا شوید 14

عناوین تازه

اگزینوس 880 سامسونگ مجهز به مودم 5G یکپارچه رونمایی شد

به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان موبایل عمده برنامه‌های خود برای سال 2020 را بر عرضه گوشی‌های میان رده 5G گذاشته‌اند. گوشی‌هایی که...

ریلمی ایکس 50 پرو پلیر رونمایی شد؛ سیستم HyperBoost 3.0 و دوربین چهارگانه

ریلمی (زیر مجموعه شرکت اوپو) در حال برگزاری یک رویداد ویژه است و از این رویداد فعلا یک گوشی بیرون آمده که...

کلاهبرداران این بار کاربران سامانه همتا را هدف کلاهبرداری خود قرار داده‌اند

اگر با پیامکی به اسم سامانه همتا مواجه شدید که برای جلوگیری از قطع شدن گوشی از شما درخواست پول کرد، لازم...

انجوی زد فایو جی هواوی معرفی شد؛ دایمنسیتی 800 مدیاتک به همراه 8 گیگ رم

چندی پیش از کار هواوی بر روی یک گوشی هوشمند با نام انجوی زد فایو جی / Huawei Enjoy Z 5G صحبت...

اطلاعیه‌های سایپا در خصوص طرح جدید فروش خودرو

اطلاعیه شماره 1 کمیته خودرو وزارت صمت در راستای مقابله با دلالان و واسطه‌ها و ایجاد آرامش در بازار...

این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه خود را منتشر کنید

دیدگاه خود را درج کنید
نام خود را اینجا بنویسید

دو × سه =