رنو این روزها موفق عمل کرده و تحت لوای نام فرانسوی خود و خودروهای به نسبت اقتصادی‌اش خوب می‌فروشد. اما ظاهرا این خودروسازی برای عقب نماندن از رقبای خود، دست به فیس‌لیفت خوبی دارد و در اخرین اقدامش خانواده کپچر را پس از یک سال و نیم به تیغ جراحی سپرده است.

نسخه‌های جدید کپچر به یک سامانه انتقال قدرت ۶ سرعته EDC و موتورهای دیزلی dci 90 مجهز خواهند شد.

سامانه انتقال قدرت قبلی روی نسخه‌های کپچر یک مدل TCe 120 بنزین‌سوز بود. رنو به مشتریانش وعده داده که گیربکس‌های جدید رانندگی بهتری را برای آنها رقم خواهد زد و بهره‌وری ترکیبی سوخت را بهبود می‌بخشد.

این ترکیب جدید گیربکس و موتور در ۴ تریم متفاوت کپچر ارائه می‌شود که بالاترین مدل آن با چرخه رانندگی اروپای جدید (NEDC) – از لحاظ میزان آلایندگی-هماهنگی دارد.

احتمالا کپچر با این ویژگی‌ها از رقبایی مانند تیوولی کره، هوندا آکورد ۲۰۱۸ یا ۲۰۰۸ پژو پیشی بگیرد یا از چرخه رقابت با آنها بازنماند.

خودرو از نظر ظاهری با مدل‌های قبلی تفاوت چندانی ندارد. با این وجود چراغ‌ها ظریف و کشیده‌تر شده و رینگ‌های اسپورت نیز به آن نمای ویژه‌ای می بخشد.

در درون خودرو نیز داشبورد، پنل درها، تجهیزات پشت آمپر و غربیلک فرمان نیز به‌کل تغییر کرده است. این تغییرات با سادگی همیشگی کپچر همراه است، ولی نوع جدیدی از سادگی را بیان می‌کند.

اولین رنو کپچرها با موتور و گیربکس جدید در اوایل این ماه برای مشتریان ارسال خواهد شد. قیمت این SUV های ساب‌کامپکت در کشوری مانند انگلستان حدود ۲۶۹۵۰ دلار است.

رنو کپچر ۲۰۱۸ معرفی شد رنو کپچر ۲۰۱۸ معرفی شد رنو کپچر ۲۰۱۸ معرفی شد رنو کپچر ۲۰۱۸ معرفی شد رنو کپچر ۲۰۱۸ معرفی شد

دیدگاه خود را منتشر کنید

دیدگاه خود را درج کنید
نام خود را اینجا بنویسید

8 − پنج =