آموزش رفع اشکالات گوشی های گلکسی اس7 و اس7 اج سامسونگ

12

سامسونگ همچنان راه خود را برای تقویت تلفن های همراه سری گلکسی ادامه می دهد و در طراحی جدید خود، سامسونگ گلکسی اس ۷/اج را با قدرتی بیشتر، امکاناتی بیشتر و طراحی زیباتر وارد بازار کرده است . به واقع Galaxy S7 با داشتنی دوربین قوی ،باتری قدرتمند و ضد آب بودن برچمداری قابل احترام در سال ۲۰۱۶ می باشد . اما این قدرت بالا دلیل بر بدون خطا بودن نیست ! سامسونگ گلکسی اس ۷ هم مانند تمامی تلفن های همراه دارای چند خطای نرم افزاری می باشد که در این مطلب قصد داریم به بررسی مشکلات سامسونگ Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge بپردازیم و ورش حل آنها را باهم بررسی نماییم . با نیوتک همراه باشید .

 

مشکل اول : “Warning, Camera failed”

کربران زیادی این مشکل را گزارش کرده اند : زمانی که نرم افزار دوربین را اجرا می کنند صفحه نمایش خالی باقی می ماند و پیام خطای “warning, camera failed.” نمایش داده می شود . این پیام بیشتر در گلکسی اس ۷ دیده شده است و خوشبختانه در گلکسی اس ۷ اج پیامی و خطایی دیده نشده است . در هر صورت به خاطر دارم که این مشکل در تلفن های گلکسی اس ۵ هم وجود داشت که در آخرین بروزرسانی ها حل شد .

روش حل :

  • در واقع این مشکل بیشتر در زمانی اتفاق می افتد که Smart Stay فعال باشد . قابلیت Smart Stay از دوربین جلوی تلفن همراه شما استفاده می کند به همین دلیل زمانی که شما نرم افزار دوربین را اجرا می کنید پیام خطا ظاهر می شود . برای حل این مشکل Smart Stay را از مسیر Settings > Display غیر فعال نمایید .
  • همانطور که در بالا هم بیان کردم این مشکل ،یک مشکل نرم افزاری می باشد که با آپدیت های جدید حل خواهد شد . لطفا شکیبا باشید .

مشکل دوم : دکمه ها و کلید ها کار نمیکنند !

گزارش شده است که دکمه های پاور و ولوم به طور ناگهانی از کار می افتند.و همچنین در موراد دیگر گفته شده است که کلید خازنی برنامه های اخیر و دکمه هوم هم عکس العملی از خود نشان نمی دهند . این مشکل فقط در گلکسی اس ۷ اج دیده شده است .

روش حل :

  • بنظر می رسد که برنامه هایی در Galaxy S7 Edge شما وجود دارند که باعث اختلال در سیستم نرم افزاری تلفن همراه شما می شود . لطفا تلفن همراه خود را به حالت Safe Mode ببرید ( آموزش ورود به حالت سیف مد در گلکسی اس ۷ : تلفن همراه خود را خاموش کنید و دوباره روش کنید . همزمان با روشن شدن کلید ولوم پایین را فشار دهید تا پیام سیف مد را مشاهده نمایید ) و برنامه هایی را که به نظر شما مشکل آفرین هستند را حذف نمایید . این کار را یک به یک انجام دهید و پس از حذف هر نرم افزار نتیجه را مقایسه کنید تا نرم افزار مخرب شناسایی شود .
  • این یک روش حل نیست ! اما راهی برای ریستارت کردن در زمانی که هیچ دکمه ای کار نمیکند می باشد . دکمه ی پاور و ولوم پایین را برای چند ثانیه نگه دارید تا تلفن همراه شما ریستارت شود .
  • احتمال می رود که این مشکل به فعال بودن حالت Car Mode هم مرتبط باشد . لطفا حالت Car Mode را از تنظیمات تلفن همراه غیر فعال نمایید.

مشکل سوم : نمایش هشدار “moisture detected” یا “شناسایی رطوبت”

Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge دارای استاندارید IP68 می باشند . به این معنی که این دو تلفن همراه میتوانند در آبی به عمق ۱٫۵ متر تا ۳۰ دقیقه بدون نفوذ آب و رطوبت دوام بیاورند . اما کاربران با صدای اسپیکر ها یا بلندگو ها بعد از خروج از آب مشکلاتی دارند . خب این امر طبیعی است ! زیرا بعد از خارج کردن تلفن همراه از آب معمولا بلند گو ها خیس هستند و ممکن است تا ساعاتی صدا ها بد به نظر برسند . به هر حال روش زیر میتواند به شما در جهت بهبود صدا بعد از برخورد با آب کمک کند .

روش حل :

  • زمانی که دستگاه از آب خارج می شود آن را سریعا پاک کنید و در مکانی خشک قرار دهید تا رطوبت آن خارج شود . هرگز تلفن را در مقابل سشوار و یا حرارت مستقیم قرار ندهید زیرا ممکن است که به سخت افزار تلفن صدمه وار شود . سعی کنید با پارچه و یا دستمال خشک رطوبت آن را بگیرید و تلفن را برای ساعتی در کنار ظرف برنج یا داخل برنج قرار دهید تا رطوبت دستگاه توسط برنج جذب شود .

 

مشکل چهارم : خطاهای اتصال در  Galaxy s7

کاربران کمی مشکل اتصال به اینترنت وای فای را گزارش داده اند که عمدتا به تلفن همراه مرتبط نمی شوند . اگر هم این دسته از مشکلات به تلفن همراه مرتبط شوند باید منتظر یک آپدیت نرم افزاری برای حل مشکلات باشید . روش های زیر به شما برای اتصال بهتر کمک خواهند کرد .

روش حل :

  • تلفن همراه و مودم وایرلس خود را خاموش و روش نمایید ! این روش در اکثر موراد مشکل را حل خواهد کرد . اگر مشکل همچنان پا برجا است ادامه را مطالعه بفرمایید .
  • وارد تنظیمات > وای فای شوید و بر روی نام مودم وایرلس خود لمس کنید و نگه دارید . سپس بر روی فراموش یا Forget لمس کنید . و دوباره آن را شناسایی و رمز خود را وارد کنید .
  • از نرم افزار Wifi Analyzer استفاده کنید . اگر کانالی که در مودم وایرلس خود استفاده می کنید بسیار شلوغ است آن را از طریق تنظیمات مودم تغییر دهید .
  • تنظیمات مودم خود را چک کنید تا مطمئن شوید فیلتر های MAC فعال نیستند .
  • اطمینان حاصل کنید که Keep Wi-Fi on during sleep بر روی Always قرار دارد . این قسمت را میتوانید از ادرس Settings > Wi-Fi > More > Advanced پیدا کنید .

در این مطلب ۴ مورد از خطاهای احتمالی سامسونگ گلکسی اس ۷ را که توسط کاربران گزارش شده است را برای شما بررسی نمودیم .امیدواریم مفید واقع شود.

 

 

منبع

 

12 دیدگاه

    • با عرض سلام و احترام
      جنس گوشی آلومینیوم هستش.هر دو گوشی خوب هستن اما تجربه و تبحر سامسونگ در ساخت گوشی های هوشمند بالا هستش و به همین دلیل هستش که برترین برند عرضه کننده گوشی های هوشمند در دنیاست.با همه این حال تصمیم با خود شماست.

       
    • با عرض سلام و احترام
      ۱- گوشی شما ویروسی شده.(با احتمال کم)
      ۲-این مشکل در سایر گلکسی اس۷ ها هم دیده شده و احتمالا با آپدیت هایی که سامسونگ ارائه می ده این مشکل حل میشه.اگر حل نشد مشکل اول رو بررسی و حل کنید.

       
    • با عرض سلام و احترام
      مهم اینه چقدر داغ می کنه تا یک حدی همه ی گوشی ها داغ می کنند و طبیعی هستش اما بنابر گفته شما که خیلی داغ می کنه بهتر هر چه سریعتر به نمایندگی های سامسونگ مراجعه کنید.

       
  1. سلام . گوشی من گلکسی اس ۷ هستش و با اینکه کاملا خشکه خطای رطوبت میده ، لطفا راهنماییم کنید. ممکنه اشکال از آپدیتی باشه که دانلود کردم براش؟

     

دیدگاه خود را منتشر کنید

دیدگاه خود را درج کنید
نام خود را اینجا بنویسید